WELKOM - Reisverslag uit Nanjing, China van Yoana Rotsaert - WaarBenJij.nu WELKOM - Reisverslag uit Nanjing, China van Yoana Rotsaert - WaarBenJij.nu

WELKOM

Blijf op de hoogte en volg Yoana

02 September 2012 | China, Nanjing

Hallo!

Eerst en vooral wil jullie allemaal van harte welkom heten op mijn blog! Haha, zo officieel seg! :p

Ik ga proberen om vooral video verslagen te posten om twee redenen; 1) Ik schrijf niet graag, maar babbel veel liever! :p en 2) zo kan ik telkens een Frans een Nederlandstalige video posten! :D

Zo, ik zal voor een jaartje in Nanjing studeren. Ik vind het allemaal HEEL spannend! :D

  • 03 September 2012 - 16:20

    Joke Van Den Borre:

    Yoooow!
    Da zijn echte al mooie foto's jong, jullie zijn echt al op mooie plekken geweest! Waaaaw! Ik heb ook wel een leuke tijd in Shanghai gehad ze! Kijk al uit naar onze eerste meeting! ;-)
    Kheb echt zin om je video reportages te zien, dus zet er maar wat vaart achter dat de eerste snel online staat!!! Hahahaha!!
    See you in Suzhou! Of Nanjing! Of nog ergens anders... :p
    Nog massa's veel plezier! ;-)

    Joke

    P.S. Hoe is het je gelukt om op dit blog te zetten dat je nu in China bent?? Bij staat er nog steeds 'nu in: België', alsof ik maar doe alsof ik in China zit... :p

  • 03 September 2012 - 20:26

    Florence Verschueren:

    MEER VAN DAT! xxx

  • 05 September 2012 - 03:11

    Magali:

    SPANNEND!!! ik ben al benieuwd naar al je avonturen!

  • 25 Oktober 2012 - 16:24

    Chantrain Li:

    Wat ben ik fier op mijn dochter. Je moet het maar doen hé . Ze heeft alles zelf geregeld.
    Super formidabel0

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yoana

Hallo! Ik ben Yoana. Ik zal dit jaar een jaar aan Hehai University in Nanjing Chinees studeren. Ik hoop ondertussen veel te kunnen reizen en te kunnen genieten van de Chinese cultuur, het Chinees eten en de Chinese drukte! :p

Actief sinds 02 Sept. 2012
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 5585

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2012 - 30 Juni 2013

Nanjing

20 Augustus 2012 - 29 Augustus 2012

Beijing

Landen bezocht: