Mijn kamer EN adres! :-) - Reisverslag uit Nanjing, China van Yoana Rotsaert - WaarBenJij.nu Mijn kamer EN adres! :-) - Reisverslag uit Nanjing, China van Yoana Rotsaert - WaarBenJij.nu

Mijn kamer EN adres! :-)

Blijf op de hoogte en volg Yoana

08 Oktober 2012 | China, Nanjing

De kamer die ik als eerste toegewezen kreeg was echt heel vuil, er stroomde bijna geen water uit de kraan, het stonk er… hier wou ik zeker geen jaar leven! Dus keerde Dorien en ik terug naar shifu (de man die zich met de kamers bezig houdt) om te vragen of ik een nieuwe kamer kon krijgen. Gelukkig was dit geen probleem. Deze kamer was ook niet zo proper, maar er stroomde wel water door de kraan! Gedurende twee dagen heb ik de vloer liggen schrobben, de kasten afgewassen, de badkamer helemaal ontsmet, maar na dit hels karwei kon ik eindelijk zeggen dat mijn kamer proper was! Het wordt hier ook met de dag gezelliger: heb enkele foto’s opgehangen, mooi dekbed, tapijtje gekocht,… het begint echt als een thuis te voelen! Ik heb geen room mate en daar treur ik ook niet om. Mijn dagen zijn zo druk dat het leuk is om eventjes alleen in mijn kamer te zijn! :D

Oh ja ik heb wel nog 1 lege muur die wacht op jullie kaartjes! :p (postpakketjes mogen ook altijd natuurlijk! :p)
Dit is mijn adres:

中国                                                                  
江苏,210098 南京                                                
河海大学
西康路1号留学生宿舍5楼419                          
优安娜    

CHINA
Jiangsu Province, 210098 Nanjing
Hohai University
Xikang Road 1 liuxueshenglou 5lou 419
Yoana Rotsaert

(Vooral het Chinese adres is belangrijk en China)

Alvast bedaaaaankt! ;-)
Liefs,Yoana                                                                 

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yoana

Hallo! Ik ben Yoana. Ik zal dit jaar een jaar aan Hehai University in Nanjing Chinees studeren. Ik hoop ondertussen veel te kunnen reizen en te kunnen genieten van de Chinese cultuur, het Chinees eten en de Chinese drukte! :p

Actief sinds 02 Sept. 2012
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 5576

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2012 - 30 Juni 2013

Nanjing

20 Augustus 2012 - 29 Augustus 2012

Beijing

Landen bezocht: